Direktlänk till inlägg 15 maj 2012

Uppdatering,sorry!

Av Julia - 15 maj 2012 12:34

Jag vet att jag inte bloggar på denna blogg så mycket, men jag bloggar oftast bara när jag har gjort nåt nytt pyssel, elr tagit foton. Men om ni vill läsa min blogg oftare kan ni gå in på www.nallen-julia.bloggplatsen.se där uppdaterar jag 2-4 gånger per dag.

Men nu ska ni få ett nageltips som faktiskt funkar! xD

Man klipper ut bilder från en gammal serietidning, dom ska vara så små att dom passar på naglarna. Sedan tar man handsprit/infektion och häller upp lagom mycket i en liten skål, du lägger sedan ditt bilderna då klippt ut. Ha dom en stund i skålen. Medans dom ligger där kan då måla på nagellack på naglarna, antingen färgat eller genomskinligt eller bas-nagellack som skyddar naglarna. När du gjort det sätter du på en bild i taget och håller fast bilden i kanske ca 1 minut på varje finger så dom sitter fast. Sedan målar du över med ett överllack så att det håller bättre. Hoppas ni testar det! ;) Här kommer även lite bilder, första gången blev inte så bra...

BILDER:

 

Här kommer ett till tips om du vill göra ditt skal till din mobil lite snyggare, var beredd på att det kanske inte kommer bli så jätte bra om ni ska ta bort färgen för jag testade igår och det gick inte så lyckat. Man kan köpa vita skal till Iphone 4S på panduro om man inte vill använda ett annat skal. Jag har en Xperia X8 och jag har då två skal så jag tog ett av dom.

Okej, man väljer några färger i nagellack, jag tog turkos och ljusblå plus graffiti-nagellack. Jag ritade upp med penna vart färgerna skulle vara och så målade jag på, jag väntade några minuter och målade på grafitti. Sedan väntade jag nån minut och så var det klar. Jag visar det skalet jag målade först som jag sedan tog bort, då använde jag röd och grån men nu har jag turkos och ljusblå. ;) Hoppas ni gillar det! Och det funkar faktiskt! Det var min kompis ide! :D xD ^^

BILDER:

Första skalet. :P

     

Kram kram!!!! ^^ <3 Nu ska jag se på klart på Wrong Turn 2 på youtube! Den filmen är från typ 15 och på tyska men jag kollar ändå! :/ It's scary! :(   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 20 maj 2012 16:53


Först e jag ledsen för att inte ha skrivit på ett tag...men jag ska ta bort bloggen efter som jag uppdaterar för lite, men det är svårt att lägga in alla bilder på datorn varje dag när man ska skriva ett inlägg och så, men ni kan ju alltid följa mig ...

Av Julia - 11 maj 2012 17:51

Heeej. Idag blir temat pyssel då jag vissar lite hur man gör. Te.x ett par shorts fast jag har gjort två par!!! :D Jag skriver en beskrivning ovanför varje bild som jag kommer att lägga ut. Just nu håller jag på lägga in bilderna på datorn så jag...

Av Julia - 10 maj 2012 16:17

Äntligen....nu kommer jag lägga ut bilder som jag tagit själv med min kamera och mobilen. Pysseln kanske kommer i helgen eller nästa vecka. Jag älskar ju att fota och pyssla. BILDVARNING:                      denna bild är en av mina fa...

Av Julia - 8 maj 2012 21:37


Jag vet att jag inte skriver mycket, men jag skriver oftast om jag taget nya bider eller gjort nåt pyssel elr om jag har nåt tips. Men på torsdag får ni en massa fina bilder som jag tagit! ;) Jag ska även vissa mitt pyssel jag gjort. Läs min blogg ww...

Av Julia - 7 maj 2012 13:25


Detta är min andra blogg som jag har nu, där jag kommer lägga upp bilder som jag tagit och vissa mitt intresse för pyssel. Jag älskar att fota och pyssla. Hoppas ni gillar min blogg, min adnra blogg där jag skriver om mitt vardagsliv heter: www.nalle...

Presentation


Välkommen till min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards